İndirilebilir İçerikler


Yatırımcı İlişkileri
Yatırımcı İlişkileri, şirketlerin finans piyasaları ile etkili iletişim kanalları kurarak söz konusu şirketlere olan ilginin devamlı kılınmasına yönelik faaliyetleri içermektedir. Yatırımcı İlişkileri, şirket ile mevcut ve potansiyel hissedarlar arasında düzenli bilgilendirme ve güvene dayanan bir köprü kurar.
Şirketlerde kurumsal yönetim kalitesinin başarılı kurumsal
finansman ve yüksek şirket değerine ulaşma stratejisinin
ayrılmaz parçası olduğuna inanıyoruz
- Mali işler, Hukuk birimi/Danışmanları, Yönetim kurulu ve üst düzey yöneticiler ve PR danışmanı ile birlikte yatırımcıların yatırım kararlarını etkileyecek bilgiye erişimlerini sağlayacak mecraları (KAP,SOSYAL MEDYA, ANA MEDYA VS) oluşturmak ve yönetmek,
- Genel Kurul öncesi ve sonrasında bireysel ve kurumsal yatırımcılar nezdinde sosyal mecraları kullanarak algı yönetimini yürütmek,
- Düzenleyici otoriteler ile düzenli bilgi ve veri akışını sağlayarak, kurumlar nezdinde
- Şirketin algısını pozitif yönde maksimize edecek çalışmalar yürütmek.
Şirket Organizasyonları
Şirketin ortakları ve potansiyel yatırımcıları arasında çift yönlü bilgi paylaşımını sağlar.
- Şirket tanıtım sunumları, Şirket analiz raporları (Dönemsel mali tablo analizleri,
şirketin mali yapısında önemli etkisi bulunacak gelişmelerin analiz ,finansal
istatistikler vs) hazırlamak, bu dökümanları yerli ve yabancı yatırımcılar, finansal
analistler, finansal organizasyonlar ile paylaşmak, - Şirketin kurumsal yatırımcı tabanını genişletmek amacıyla dönemsel olarak
veya gerek görüldüğünde «investor analyst report» hazırlamak, yerli/yabancı
kurumsal yatırımcılarla paylaşmak, - Şirketin kurumsal yatırımcıları ile Şirket yönetimi arasında köprü görevini
görmek